четвер, 21 квітня 2016 р.

«Подорож за промінчиком Здоров`я.».

Здоров`я ніхто не дарує,
Не можна здоров`я купити.
Здоров`я нам доля дарує,
З ним легко і радісно жити.
Так добре, коли не хворієш,
Коли усміхаєшся днині.
Тоді все на світі ти вмієш,
Тоді ти весела дитина.
Стрибаєш, співаєш, танцюєш,
Біжиш то з гори, то під гору.
І кожну синичку почуєш,
І з квіткою в полі говориш.
7 квітня  відзначають Всесвітній день здоров`я, у цей день в дитячій бібліотеці відбувся захід «Подорож за промінчиком Здоров`я.».
Що таке здоров’я і навіщо воно потрібне людині, що потрібно робити для того, щоб зберегти своє здоров’я саме на ці запитання знайшли відповіді учасники заходу. Діти дружно відповідали на запитанняБібліотекаря Ніцак В.П. , що для них значить бути здоровими. Відповіді були найрізноманітнішими, але всі погодилися, що основними складовими здорового способу життя є: особиста гігієна, режим навчання та відпочинку, фізкультура, здорове харчування, загартування та відсутність шкідливих звичок.





Потім була мандрівка в країну «Спортляндію», де діти змагались на силу, спритність та швидкість.       Змагання були жартівливі ,  оскільки спортивним  майданчиком була читальна зала бібліотеки. За кожну перемогу в конкурсі діти отримували промінчики. І ось мета досягнута сонечко засяяло промінчиками здоров’я.




Березенкова Л.В.  провела екскурсію по бібліотеці , познайомила з книжковими виставками та журналами та газетами.  Ознайомила діток з виставкою  художниці  Софії Довгань. На завершення дітки переглянули мультик.






Немає коментарів:

Дописати коментар